بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات گرامی باد
امروزه با گسترش روزافزون فناوری های نوین ارتباطی و نیاز دوسویه ادارات و سازمانهای دولتی و گیرندگان خدمت و دستیابی به سریع ترین و آسان ترین روشهای ارتباطی اهمیت ارتباطات و روابط عمومی خود را بیشتر نمایان می سازد اگر در گذشته روابط عمومی ها با کارکردهای محدود و انتظارات جزیی تر در سازمان ها ایفای نقش می نمودند امروزه به خاطر ابعاد گسترده تاثیر ارتباطات بر سرنوشت سازمانها و شاید همه انسانها ، مدیران شایسته ادارات و سازمانهای دولتی و غیر دولتی به نقش موثر تقویت و اعتلای جایگاه روابط عمومی ها در واحدهای خود پی برده و آن را در راستای دستیابی سریع تر به اهداف کلان خود در برنامه ها لحاظ کرده اند.
27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات گرامی باد
27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی درایران گرامی باد.
سالها تلاش و پیگیری دست اندرکاران روابط عمومی و جامعه ، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید.این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.
این روز متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق حسنه ستوده اند و خداوند نعمت پاسخگویی خوش رویانه به همنوعان را به آنان عطا کرده است. ما معتقدیم که روابط عمومی یک شغل نیست ،یک ویژگی اخلاقی است که هرکسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با هموطنان قرار دارد به این مهم اولی تر است.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی"روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.
این روز متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق حسنه ستوده اند و خداوند نعمت پاسخگویی خوش رویانه به همنوعان را به آنان عطا کرده است. ما معتقدیم که روابط عمومی یک شغل نیست ،یک ویژگی اخلاقی است که هرکسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با هموطنان قرار دارد به این مهم اولی تر است.
روابط عمومی ؛ ضمن تبریک فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات، رسانه های خبری و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی های سراسر کشور ، امیدوار است عموم فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات کشور در سال 1396که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال » نامگذاری شده در سایه الطاف الهی با همفکری و همکاری یکدیگر، ضمن تجهیز خود به آخرین دانش های این عرصه و رعایت مباحث تکنیکی و اخلاقی عرصه ارتباطات؛ اقدامات شایسته ای را برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال و موضوع اقتصاد مقاومتی، و ارتقای سطح فعالیتهای عرصه ارتباطات و رسانه ها و روابط عمومی در کشور طراحی و اجرا نمایند.